14 Commits (f76c2a7887795b3eb87a50a75b320d9cd241ae49)

Autor SHA1 Nachricht Datum
  Thomas Buck c2db7bcfbd Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
  Thomas Buck 448783e71a Continued work on new Mesh implementation vor 10 Jahren
  Thomas Buck 2c82d21373 LoaderTR2 tries to load Meshes and StaticMeshes vor 10 Jahren
  Thomas Buck 741083b757 Fixed indent [skip ci] vor 10 Jahren
  Thomas Buck dc66df2716 Didn't even compile... vor 10 Jahren
  Thomas Buck c3c681e66f LoaderTR2 starts filling Rooms vor 10 Jahren
  Thomas Buck e83305bc8e Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
  Thomas Buck 3156a0bad8 Started implementing new level file loader vor 10 Jahren
  Thomas Buck b1fb7c9965 Removed vec_t typedefs vor 10 Jahren
  Thomas Buck e7b6c7bf7b Added Camera, Emitter, Mesh, Particle, ViewVolume vor 10 Jahren
  Thomas Buck c676a07a35 Fresh start vor 10 Jahren
  Thomas Buck 31ca2563f6 Renamed MatMath and moved into utils vor 10 Jahren
  Thomas Buck bdae1c57a6 using sdl2-config for include path vor 10 Jahren
  Thomas Buck c0dcf2d54a Renamed OpenGLMesh to Mesh. vor 10 Jahren
  Thomas Buck e8d9eb4634 Float comparison epsilon vor 10 Jahren
  Thomas Buck a201d29b7a Nicer documentation vor 10 Jahren
  Thomas Buck 97e20e78b8 Unified include guards vor 11 Jahren
  Thomas Buck 884ce37576 Removed hel mstl subfolders vor 11 Jahren
  Thomas Buck ece6b3ec5a Moved headers and started moving tests vor 11 Jahren
  Thomas Buck e8b26392bf Removed empty unit tests vor 11 Jahren
  Thomas Buck 1a01ee727c Improved documentation vor 11 Jahren
  Thomas Buck 3f365336f9 Added stub for missing hel/CollisionObject. vor 11 Jahren
  Thomas Buck f3fb7db04d Initial commit from SF CVS vor 11 Jahren