.. |
games
|
Added TombRaider1.h
|
vor 10 Jahren |
math
|
Added walk action. No longer crashes in World::isWall()
|
vor 10 Jahren |
utils
|
loadImage(), move command
|
vor 10 Jahren |
Camera.h
|
unsigned char instead of float for colors
|
vor 10 Jahren |
Console.h
|
Various little fixes
|
vor 10 Jahren |
Entity.h
|
loadImage(), move command
|
vor 10 Jahren |
Font.h
|
unsigned char instead of float for colors
|
vor 10 Jahren |
FontManager.h
|
Added FontManager
|
vor 10 Jahren |
FontSDL.h
|
Added FontManager
|
vor 10 Jahren |
FontTRLE.h
|
Added FontManager
|
vor 10 Jahren |
Game.h
|
Created StaticMesh class
|
vor 10 Jahren |
Menu.h
|
Split Font subsystem from Window
|
vor 10 Jahren |
Mesh.h
|
Added Camera, Emitter, Mesh, Particle, ViewVolume
|
vor 10 Jahren |
OpenRaider.h
|
Split Font subsystem from Window
|
vor 10 Jahren |
Render.h
|
Slimmed down Render
|
vor 10 Jahren |
Room.h
|
Moved methods from World into Room. Also changed some strange old delete-guards.
|
vor 10 Jahren |
RoomData.h
|
unsigned char instead of float for colors
|
vor 10 Jahren |
SkeletalModel.h
|
Fixed SkeletalModel animation creation
|
vor 10 Jahren |
Sound.h
|
New assert implementation, meta improvements
|
vor 10 Jahren |
SoundAL.h
|
Sound interface now abstract
|
vor 10 Jahren |
SoundNull.h
|
Prepared for Windows support
|
vor 10 Jahren |
Sprite.h
|
No longer crashes on exit
|
vor 10 Jahren |
StaticMesh.h
|
Simplified StaticMesh data storage
|
vor 10 Jahren |
TextureManager.h
|
loadImage(), move command
|
vor 10 Jahren |
TombRaider.h
|
Moved methods from World into Room. Also changed some strange old delete-guards.
|
vor 10 Jahren |
TombRaiderData.h
|
Fixed Lara no longer rotating with camera
|
vor 10 Jahren |
ViewVolume.h
|
Created BoundingBox class
|
vor 10 Jahren |
Window.h
|
Split Font subsystem from Window
|
vor 10 Jahren |
WindowSDL.h
|
Improved Windows support
|
vor 10 Jahren |
World.h
|
Created StaticMesh class
|
vor 10 Jahren |
config.h.in
|
Added PNG reading/writing
|
vor 10 Jahren |
global.h
|
Improved Windows support
|
vor 10 Jahren |