47 Commits (30917cececf1970cc171f8325de05f89dc6929f7)

Autor SHA1 Nachricht Datum
  Thomas Buck 30917cecec Can click on Room Models vor 9 Jahren
  Thomas Buck ea91c9484a World static, more debug infos, portal rendering. vor 9 Jahren
  Thomas Buck a09a34c8ad GL Performance improvements vor 9 Jahren
  Thomas Buck 9121091e5e No longer including gl.h globally, renamed own assert. vor 9 Jahren
  Thomas Buck 0e0c0947a7 Now v0.1.4. New Readme. Updated docs. vor 9 Jahren
  Thomas Buck dfbc01cc42 TR3 level loader, assert macros vor 9 Jahren
  Thomas Buck 6c6d49f2ee Started work on Entity system vor 9 Jahren
  Thomas Buck 0d31c3b41a Support for Room Sprites vor 9 Jahren
  Thomas Buck 09b15dddcd Format code [skip ci] vor 9 Jahren
  Thomas Buck 2218ccfcad Individual toggles for bounding box visualisation. vor 9 Jahren
  Thomas Buck 29ca435f21 Debug info now displayed as imgui overlay vor 9 Jahren
  Thomas Buck c0bb765fbf Wrong assert was used when including glm vor 9 Jahren
  Thomas Buck 98199883db Fixed window resizing and initial camera offset. vor 9 Jahren
  Thomas Buck b2436b7de4 RunTime now static. StaticMesh displays bounding boxes. vor 9 Jahren
  Thomas Buck f41562f7f2 Windowing classes now static. Tried to clamp camera rotation. vor 9 Jahren
  Thomas Buck 826c05f5b6 Draw room bounding boxes in wireframe mode vor 9 Jahren
  Thomas Buck 21d2478397 Added basic view frustum culling vor 10 Jahren
  Thomas Buck 3e15451d64 Fixed StaticModel rotation vor 10 Jahren
  Thomas Buck 6625071dfd Render StaticModels vor 10 Jahren
  Thomas Buck ff5b921c84 Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 10 Jahren
  Thomas Buck 5a95f1c49f Camera movement, first Mesh drawing vor 10 Jahren
  Thomas Buck 86eb716b47 Fix glm includes for Travis vor 10 Jahren
  Thomas Buck c2db7bcfbd Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
  Thomas Buck 8e2118188c LoaderTR2 loads most parts of the Rooms vor 10 Jahren
  Thomas Buck c3c681e66f LoaderTR2 starts filling Rooms vor 10 Jahren
  Thomas Buck 60c217d16a TextureManager now has independent storages vor 10 Jahren
  Thomas Buck e83305bc8e Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
  Thomas Buck f00fb80309 Split Log class from Console vor 10 Jahren
  Thomas Buck 60df802f2a Use Console as Stream everywhere vor 10 Jahren
  Thomas Buck 89d4636222 Sorting vectors now working vor 10 Jahren
  Thomas Buck 604539e334 Fixed many 64 to 32 bit warnings vor 10 Jahren
  Thomas Buck b1fb7c9965 Removed vec_t typedefs vor 10 Jahren
  Thomas Buck 8e09359af3 TextureManager using vector, now also global service vor 10 Jahren
  Thomas Buck 436f04fd10 unsigned char instead of float for colors vor 10 Jahren
  Thomas Buck ae24b5951f Enabled MULTITEXTURE in debug builds vor 10 Jahren
  Thomas Buck afad81a858 Moved methods from World into Room. vor 10 Jahren
  Thomas Buck b8ee254b56 New assert implementation, meta improvements vor 10 Jahren
  Thomas Buck e10084d735 Removed more old stuff from WorldData vor 10 Jahren
  Thomas Buck e116fe3fa3 Created BoundingBox class vor 10 Jahren
  Thomas Buck b8794b216d Using Box as BoundingBox vor 10 Jahren
  Thomas Buck 2007e0693b Moved Box, Sector,... into extra file vor 10 Jahren
  Thomas Buck 36ece5eb87 Setup objects from TombRaider in their constructor vor 10 Jahren
  Thomas Buck c5c124abb2 Implemented all missing new methods. Builds and runs! vor 10 Jahren
  Thomas Buck 01d39b4972 Render using new interface vor 10 Jahren
  Thomas Buck a119a9994c Added comparison operator to static model vor 10 Jahren
  Thomas Buck 552687f17f Rewrote room loading code vor 10 Jahren
  Thomas Buck 404dd6b66e Started world refactoring vor 10 Jahren