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Autor SHA1 Nachricht Datum
  Thomas Buck 0d31c3b41a Support for Room Sprites vor 9 Jahren
  Thomas Buck 2218ccfcad Individual toggles for bounding box visualisation. vor 10 Jahren
  Thomas Buck c0bb765fbf Wrong assert was used when including glm vor 10 Jahren
  Thomas Buck 98199883db Fixed window resizing and initial camera offset. vor 10 Jahren
  Thomas Buck 826c05f5b6 Draw room bounding boxes in wireframe mode vor 10 Jahren
  Thomas Buck 3e15451d64 Fixed StaticModel rotation vor 10 Jahren
  Thomas Buck ff5b921c84 Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 10 Jahren
  Thomas Buck 5a95f1c49f Camera movement, first Mesh drawing vor 10 Jahren
  Thomas Buck c2db7bcfbd Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
  Thomas Buck 8e2118188c LoaderTR2 loads most parts of the Rooms vor 10 Jahren
  Thomas Buck dc66df2716 Didn't even compile... vor 10 Jahren
  Thomas Buck c3c681e66f LoaderTR2 starts filling Rooms vor 10 Jahren
  Thomas Buck e83305bc8e Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
  Thomas Buck 604539e334 Fixed many 64 to 32 bit warnings vor 10 Jahren
  Thomas Buck b1fb7c9965 Removed vec_t typedefs vor 10 Jahren
  Thomas Buck afad81a858 Moved methods from World into Room. vor 10 Jahren
  Thomas Buck e116fe3fa3 Created BoundingBox class vor 10 Jahren
  Thomas Buck b8794b216d Using Box as BoundingBox vor 10 Jahren
  Thomas Buck ac8022ec70 Menu play button working vor 10 Jahren
  Thomas Buck 2007e0693b Moved Box, Sector,... into extra file vor 10 Jahren
  Thomas Buck 36ece5eb87 Setup objects from TombRaider in their constructor vor 10 Jahren
  Thomas Buck 01d39b4972 Render using new interface vor 10 Jahren
  Thomas Buck a119a9994c Added comparison operator to static model vor 10 Jahren
  Thomas Buck 552687f17f Rewrote room loading code vor 10 Jahren
  Thomas Buck c3f431e6ef Rewrote Sprite loading in Game vor 10 Jahren
  Thomas Buck 404dd6b66e Started world refactoring vor 10 Jahren