65 Commits (99f07ee6fef7d6446bc297bffacfe36566e762b7)

Autor SHA1 Nachricht Datum
  Thomas Buck 99f07ee6fe Commander now ezOptionParser. Fixed many warnings. vor 8 Jahren
  Thomas Buck 164ba94597 Fixed Sprite rotation, Sound upside-down, Entity UI vor 8 Jahren
  Thomas Buck 6a51c7c010 Selector ray casting vor 8 Jahren
  Thomas Buck d26aedf803 More debug output and support for windows compiling. vor 9 Jahren
  Thomas Buck e69203238d Keep Camera in Room. Travis glbinding changes. vor 9 Jahren
  Thomas Buck f8eee299e8 OpenGL error checking. vor 9 Jahren
  Thomas Buck cffa1c7041 Fixed new 2D portal visibility checks. vor 9 Jahren
  Thomas Buck 4681b6ac10 New vis check (work in progress) vor 9 Jahren
  Thomas Buck 5c9a47e4cd Now always copying GL data vor 9 Jahren
  Thomas Buck 9121091e5e No longer including gl.h globally, renamed own assert. vor 9 Jahren
  Thomas Buck 0e0c0947a7 Now v0.1.4. New Readme. Updated docs. vor 9 Jahren
  Thomas Buck 09b110bb28 Fixed crashing TR3 levels. SoundSources working. vor 9 Jahren
  Thomas Buck aa52606cc1 LoaderTR1 Unfinished Business support. Sprint for camera movement. vor 9 Jahren
  Thomas Buck accd3ea4e8 Render into textures, camera room tracking & target UI (all non-working) vor 9 Jahren
  Thomas Buck 187855894f Controller menu navigation & limit camera rotation vor 9 Jahren
  Thomas Buck 9dd7432bfd Imgui update, controller & camera movement improvements. vor 9 Jahren
  Thomas Buck 6c6d49f2ee Started work on Entity system vor 9 Jahren
  Thomas Buck 6d26fdc0ea Updated imgui, now with own TTF support. vor 9 Jahren
  Thomas Buck b4360d62d2 Fixed Camera Z rotation bug vor 9 Jahren
  Thomas Buck c0bb765fbf Wrong assert was used when including glm vor 9 Jahren
  Thomas Buck 63e5a0b55f Performance boost by storing data in GL buffers directly vor 9 Jahren
  Thomas Buck a3d6411368 Removed Exceptions, moved GL code into Shader vor 9 Jahren
  Thomas Buck 98199883db Fixed window resizing and initial camera offset. vor 9 Jahren
  Thomas Buck 4e9ef0cb43 Fixed StaticMesh Y offset vor 9 Jahren
  Thomas Buck b2436b7de4 RunTime now static. StaticMesh displays bounding boxes. vor 9 Jahren
  Thomas Buck f41562f7f2 Windowing classes now static. Tried to clamp camera rotation. vor 9 Jahren
  Thomas Buck 826c05f5b6 Draw room bounding boxes in wireframe mode vor 9 Jahren
  Thomas Buck a2bed57177 Controller support, Camera Quaternion vor 9 Jahren
  Thomas Buck 7f4de9d5a7 Fixed view frustum calculation and culling vor 9 Jahren
  Thomas Buck 21d2478397 Added basic view frustum culling vor 9 Jahren
  Thomas Buck 014962658a Room Mesh displayed more or less correctly vor 9 Jahren
  Thomas Buck 5a95f1c49f Camera movement, first Mesh drawing vor 9 Jahren
  Thomas Buck 86eb716b47 Fix glm includes for Travis vor 9 Jahren
  Thomas Buck c2db7bcfbd Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
  Thomas Buck 86066a01ca Implemented get command vor 9 Jahren
  Thomas Buck 1bb089c311 imgui integration working more or less vor 9 Jahren
  Thomas Buck ae635bd43a Moved getX() methods [skip ci] vor 9 Jahren
  Thomas Buck b1fb7c9965 Removed vec_t typedefs vor 10 Jahren
  Thomas Buck a74c620a72 loadImage(), move command vor 10 Jahren
  Thomas Buck ab8b1ba104 Added walk action. No longer crashes in World::isWall() vor 10 Jahren
  Thomas Buck b8ee254b56 New assert implementation, meta improvements vor 10 Jahren
  Thomas Buck e898b03a05 Removed Emitter and Particle vor 10 Jahren
  Thomas Buck dbeb29c8ac Removed unnecessary Camera functionality vor 10 Jahren
  Thomas Buck 237a34b03d Camera now also service vor 10 Jahren
  Thomas Buck ed67843df6 Console, Game, Menu, OpenRaider and Window are global services. vor 10 Jahren
  Thomas Buck df44fe47d7 Camera sensitivity stored in OpenRaider vor 10 Jahren
  Thomas Buck e7b6c7bf7b Added Camera, Emitter, Mesh, Particle, ViewVolume vor 10 Jahren
  Thomas Buck c676a07a35 Fresh start vor 10 Jahren
  Thomas Buck efecb6eea3 Fixed warnings with new Xcode vor 10 Jahren
  Thomas Buck ab733572ff Removed unused code in Camera vor 10 Jahren