52 Commits (ea91c9484a6238c27e68046227faef9072e3b547)

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  Thomas Buck ea91c9484a World static, more debug infos, portal rendering. vor 9 Jahren
  Thomas Buck 9121091e5e No longer including gl.h globally, renamed own assert. vor 9 Jahren
  Thomas Buck 0e0c0947a7 Now v0.1.4. New Readme. Updated docs. vor 9 Jahren
  Thomas Buck 8ebbd705a4 Main menu rewrite as imgui window vor 9 Jahren
  Thomas Buck ae5868b708 Small fixes for TR1 moveable parsing vor 9 Jahren
  Thomas Buck 86a7bbab0f Improved Sound Debug UI, updated ImGui vor 9 Jahren
  Thomas Buck 4cb2078e24 Fixed TR3 level loader vor 9 Jahren
  Thomas Buck 7386eef8ae Fixed TR1 level loading (sound samples and colors) vor 9 Jahren
  Thomas Buck 9e759a7937 Added support for TR1 levels vor 9 Jahren
  Thomas Buck accd3ea4e8 Render into textures, camera room tracking & target UI (all non-working) vor 9 Jahren
  Thomas Buck a0efd8352e Small fixes (tried to compile with Visual Studio) vor 9 Jahren
  Thomas Buck dfbc01cc42 TR3 level loader, assert macros vor 9 Jahren
  Thomas Buck 2ada067d3c SkeletalModel rendering tests vor 9 Jahren
  Thomas Buck 6c6d49f2ee Started work on Entity system vor 9 Jahren
  Thomas Buck 0d31c3b41a Support for Room Sprites vor 9 Jahren
  Thomas Buck 09b15dddcd Format code [skip ci] vor 9 Jahren
  Thomas Buck 71bf2febc7 Back face culling, log levels, clipboard support. vor 9 Jahren
  Thomas Buck c0bb765fbf Wrong assert was used when including glm vor 9 Jahren
  Thomas Buck e2f3ea30ad TextureManager is now completely static. vor 9 Jahren
  Thomas Buck b2436b7de4 RunTime now static. StaticMesh displays bounding boxes. vor 9 Jahren
  Thomas Buck 21d2478397 Added basic view frustum culling vor 10 Jahren
  Thomas Buck 3e15451d64 Fixed StaticModel rotation vor 10 Jahren
  Thomas Buck 6625071dfd Render StaticModels vor 10 Jahren
  Thomas Buck ff5b921c84 Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 10 Jahren
  Thomas Buck 5a95f1c49f Camera movement, first Mesh drawing vor 10 Jahren
  Thomas Buck 86eb716b47 Fix glm includes for Travis vor 10 Jahren
  Thomas Buck c2db7bcfbd Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
  Thomas Buck 448783e71a Continued work on new Mesh implementation vor 10 Jahren
  Thomas Buck 8e2118188c LoaderTR2 loads most parts of the Rooms vor 10 Jahren
  Thomas Buck 2c82d21373 LoaderTR2 tries to load Meshes and StaticMeshes vor 10 Jahren
  Thomas Buck 00706b69ab LoaderTR2 loads Moveables and Entities vor 10 Jahren
  Thomas Buck fc4324ff3f Renamed Vector3d to Vec3, added math unit test vor 10 Jahren
  Thomas Buck 42a23d13d0 Sprite support in LoaderTR2 and UI vor 10 Jahren
  Thomas Buck ad4fa38113 Rewrote OpenAL, SoundManager, added system folder vor 10 Jahren
  Thomas Buck 741083b757 Fixed indent [skip ci] vor 10 Jahren
  Thomas Buck bd24c36a7f Added SoundManager vor 10 Jahren
  Thomas Buck 1c6648ddbf LoaderTR2 supports Animated Textuers vor 10 Jahren
  Thomas Buck bdc9462674 Added sound debug UI, removed sound command vor 10 Jahren
  Thomas Buck 6aa059cc91 LoaderTR2 tries to load object textures vor 10 Jahren
  Thomas Buck 8d3b675c4b LoaderTR2 tries to load external SFX file vor 10 Jahren
  Thomas Buck dc66df2716 Didn't even compile... vor 10 Jahren
  Thomas Buck c3c681e66f LoaderTR2 starts filling Rooms vor 10 Jahren
  Thomas Buck e968717184 Added texture viewer vor 10 Jahren
  Thomas Buck 65be6f0114 Fixed wireframe background color vor 10 Jahren
  Thomas Buck e83305bc8e Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
  Thomas Buck 8b3cd134e0 Added level loader test driver and fixed parsing bug vor 10 Jahren
  Thomas Buck f00fb80309 Split Log class from Console vor 10 Jahren
  Thomas Buck a50a50ef23 Slight improvements in new Loader vor 10 Jahren
  Thomas Buck 5da1913208 Finished file reading part of LoaderTR2 vor 10 Jahren
  Thomas Buck 523b60e9e5 Extended LoaderTR2 vor 10 Jahren