Open Source Tomb Raider Engine
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Thomas Buck 187855894f Controller menu navigation & limit camera rotation vor 9 Jahren
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commands Started work on Entity system vor 9 Jahren
games Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
loader Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 10 Jahren
system Support for imgui/SDL text input IME vor 9 Jahren
utils Format code [skip ci] vor 10 Jahren
Camera.h Controller menu navigation & limit camera rotation vor 9 Jahren
Console.h Imgui update, controller & camera movement improvements. vor 9 Jahren
Entity.h Imgui update, controller & camera movement improvements. vor 9 Jahren
Game.h Controller menu navigation & limit camera rotation vor 9 Jahren
Log.h Support for Room Sprites vor 9 Jahren
Menu.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
MenuFolder.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
Mesh.h Wrong assert was used when including glm vor 10 Jahren
Render.h Debug info now displayed as imgui overlay vor 10 Jahren
Room.h Started work on Entity system vor 9 Jahren
RoomData.h Support for Room Sprites vor 9 Jahren
RoomMesh.h Wrong assert was used when including glm vor 10 Jahren
RunTime.h Fixed StaticMesh Y offset vor 10 Jahren
Script.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
SkeletalModel.h Started work on Entity system vor 9 Jahren
SoundManager.h RunTime now static. StaticMesh displays bounding boxes. vor 10 Jahren
Sprite.h Return of (animated) textile and sprite viewer vor 9 Jahren
StaticMesh.h Individual toggles for bounding box visualisation. vor 10 Jahren
TextureManager.h Return of (animated) textile and sprite viewer vor 9 Jahren
UI.h Updated imgui, added consoleAction. vor 10 Jahren
World.h Support for Room Sprites vor 9 Jahren
config.h.in Now using stb_truetype instead of SDL2-TTF. vor 10 Jahren
global.h Format code [skip ci] vor 10 Jahren