67 Commits (36ece5eb8761650a602f119b953a6046964894e5)

Autor SHA1 Nachricht Datum
  Thomas Buck 36ece5eb87 Setup objects from TombRaider in their constructor vor 10 Jahren
  Thomas Buck 0803eb5e74 removed duplicate code vor 10 Jahren
  Thomas Buck 01d39b4972 Render using new interface vor 10 Jahren
  Thomas Buck a119a9994c Added comparison operator to static model vor 10 Jahren
  Thomas Buck 138b5d3d95 Added my Todo list vor 10 Jahren
  Thomas Buck 0e4a874e40 Moved Command code into own file vor 10 Jahren
  Thomas Buck e36e6e5ee3 Maplist now in Menu vor 10 Jahren
  Thomas Buck 5032172fee Many small fixes vor 10 Jahren
  Thomas Buck 6eba26fb03 Simplified Render Texture loading vor 10 Jahren
  Thomas Buck e898b03a05 Removed Emitter and Particle vor 10 Jahren
  Thomas Buck dbeb29c8ac Removed unnecessary Camera functionality vor 10 Jahren
  Thomas Buck fdb0966aba Added particle, roommodel, entmodel, sprite commands vor 10 Jahren
  Thomas Buck 4cf403d809 Moved game commands into OpenRaider. Added hop cmd. vor 10 Jahren
  Thomas Buck 12b203507b Render is now also service vor 10 Jahren
  Thomas Buck 237a34b03d Camera now also service vor 10 Jahren
  Thomas Buck e9c7c9c42f World now also service vor 10 Jahren
  Thomas Buck ed67843df6 Console, Game, Menu, OpenRaider and Window are global services. vor 10 Jahren
  Thomas Buck 4ba21cd02a removed glu includes vor 10 Jahren
  Thomas Buck 7a4a5c0a96 Added animation test commands vor 10 Jahren
  Thomas Buck 14978be957 Fixed strange Texture offset in GL, added asserts. vor 10 Jahren
  Thomas Buck ebe9e57798 misc vor 10 Jahren
  Thomas Buck d4f4ba5d92 Added game mode command vor 10 Jahren
  Thomas Buck 4d98afd2aa Using only colors that were defined for renderer vor 10 Jahren
  Thomas Buck dd085bef14 Very hacky fix for using the right textures vor 10 Jahren
  Thomas Buck 1b8d5f6694 Now segfaults somwhere else in Render vor 10 Jahren
  Thomas Buck 815ad09bd6 Added LoadScreen Render mode back. vor 10 Jahren
  Thomas Buck 23c9159d52 Game is singleton. Started initializing Render. vor 10 Jahren
  Thomas Buck 452fe3ce8b gWorld and LARA for Render now moved to Game vor 10 Jahren
  Thomas Buck b32e1ce56f Added Render vor 10 Jahren
  Thomas Buck c676a07a35 Fresh start vor 10 Jahren
  Thomas Buck f570706e20 Added texture debugging vor 10 Jahren
  Thomas Buck 4f961c18a6 Nicer output vor 10 Jahren
  Thomas Buck 85535e169d Removed unused code vor 10 Jahren
  Thomas Buck bdae1c57a6 using sdl2-config for include path vor 10 Jahren
  Thomas Buck 63e4bb5fd6 Removed memory test vor 10 Jahren
  Thomas Buck ec2d858b4e Fixed Font character placement. vor 10 Jahren
  Thomas Buck afda40b282 Reenabled some warnings vor 10 Jahren
  Thomas Buck e1e5fdf581 Warnings for printf-wrappers vor 10 Jahren
  Thomas Buck f8d57a8a47 Documented Render.h vor 10 Jahren
  Thomas Buck 5c35ca3039 Removed FastCard option vor 10 Jahren
  Thomas Buck c0dcf2d54a Renamed OpenGLMesh to Mesh. vor 10 Jahren
  Thomas Buck 74504d8622 More cppcheck warnings vor 10 Jahren
  Thomas Buck 497f6a692b Fixed more cppcheck warnings vor 10 Jahren
  Thomas Buck 4c6d8f2a0f memory test using greatest vor 10 Jahren
  Thomas Buck 3fb79ca857 No more conversion warnings vor 10 Jahren
  Thomas Buck 34d4d4a579 Less warnings vor 10 Jahren
  Thomas Buck cc4de9324d Autoindent & retab vor 10 Jahren
  Thomas Buck 808ce4f1d0 Removed unused code vor 10 Jahren
  Thomas Buck ac446b1050 Removed TGA font vor 10 Jahren
  Thomas Buck f8ef0e75ff GLString Unit Test uses TTF font. vor 10 Jahren