333 Commits (780989b3c71c23988a8b4daefb69db758ca7a4d2)
 

Autor SHA1 Nachricht Datum
  Thomas Buck 780989b3c7 Sound interface now abstract vor 10 Jahren
  Thomas Buck 237a34b03d Camera now also service vor 10 Jahren
  Thomas Buck e9c7c9c42f World now also service vor 10 Jahren
  Thomas Buck b986369a1b Sound now also global service vor 10 Jahren
  Thomas Buck ed67843df6 Console, Game, Menu, OpenRaider and Window are global services. vor 10 Jahren
  Thomas Buck c27e093bec Segfaults vor 10 Jahren
  Thomas Buck 4ba21cd02a removed glu includes vor 10 Jahren
  Thomas Buck 02081f0d98 Fixed doxygen comment vor 10 Jahren
  Thomas Buck 4e746361f2 Backported Changelog vor 10 Jahren
  Thomas Buck 21e8671a1b Rewrote Readme vor 10 Jahren
  Thomas Buck 29e702c578 Added FPS display, removed limit vor 10 Jahren
  Thomas Buck 7a4a5c0a96 Added animation test commands vor 10 Jahren
  Thomas Buck 1aaa6ceef0 No longer segfaulting walking Yvel.tr2 vor 10 Jahren
  Thomas Buck f5678a561a More asserts vor 10 Jahren
  Thomas Buck 14978be957 Fixed strange Texture offset in GL, added asserts. vor 10 Jahren
  Thomas Buck ebe9e57798 misc vor 10 Jahren
  Thomas Buck d4f4ba5d92 Added game mode command vor 10 Jahren
  Thomas Buck 4d98afd2aa Using only colors that were defined for renderer vor 10 Jahren
  Thomas Buck 841824229e Started reimplementing game engine commands vor 10 Jahren
  Thomas Buck c70c37a4bf Added basic movement vor 10 Jahren
  Thomas Buck 964f379642 Added mouse camera movement vor 10 Jahren
  Thomas Buck ce5864d7f8 Fixed sound segfault vor 10 Jahren
  Thomas Buck dd085bef14 Very hacky fix for using the right textures vor 10 Jahren
  Thomas Buck ab29600064 No longer segfaulting but now leaking World memory vor 10 Jahren
  Thomas Buck 1b8d5f6694 Now segfaults somwhere else in Render vor 10 Jahren
  Thomas Buck 024206ac6c Added processing code. Segfault on level load. vor 10 Jahren
  Thomas Buck 815ad09bd6 Added LoadScreen Render mode back. vor 10 Jahren
  Thomas Buck 23c9159d52 Game is singleton. Started initializing Render. vor 10 Jahren
  Thomas Buck df44fe47d7 Camera sensitivity stored in OpenRaider vor 10 Jahren
  Thomas Buck 452fe3ce8b gWorld and LARA for Render now moved to Game vor 10 Jahren
  Thomas Buck b32e1ce56f Added Render vor 10 Jahren
  Thomas Buck afc11f2c5a Load external sound effect files vor 10 Jahren
  Thomas Buck 54741ed7bd Added World, WorldData, using std list and vector. vor 10 Jahren
  Thomas Buck e02c9affed Added Texture vor 10 Jahren
  Thomas Buck 2e2c4e2693 Added SkeletalModel, now using std::vector vor 10 Jahren
  Thomas Buck e7b6c7bf7b Added Camera, Emitter, Mesh, Particle, ViewVolume vor 10 Jahren
  Thomas Buck 8434b52203 Generate action for Game on mouse clicks vor 10 Jahren
  Thomas Buck d61daf3fcf Validating pak before putting it in menu list vor 10 Jahren
  Thomas Buck 345371e3ad Moved TombRaider structs into TombRaiderData vor 10 Jahren
  Thomas Buck 556892812d Added TombRaider level loader vor 10 Jahren
  Thomas Buck 6a2026b656 Added Game class. vor 10 Jahren
  Thomas Buck 9fd1622471 Can now also bind mouse actions vor 10 Jahren
  Thomas Buck 78e55f04a8 Added mouse scrolling support. vor 10 Jahren
  Thomas Buck 62af5ce2ba Added proper command history for console vor 10 Jahren
  Thomas Buck 48b09ec110 Added help command vor 10 Jahren
  Thomas Buck 5a7d335545 Console working. vor 10 Jahren
  Thomas Buck 02ceb1687a Fixed system timer for BSDs vor 10 Jahren
  Thomas Buck 0da8aace78 Moved drawText into WindowSDL. Added Console. vor 10 Jahren
  Thomas Buck e17f49b67e Added mouse motion support vor 10 Jahren
  Thomas Buck 355253f9b0 Mouse support for menu vor 10 Jahren