Open Source Tomb Raider Engine
Du kannst nicht mehr als 25 Themen auswählen Themen müssen mit entweder einem Buchstaben oder einer Ziffer beginnen. Sie können Bindestriche („-“) enthalten und bis zu 35 Zeichen lang sein.
Thomas Buck 4cb2078e24 Fixed TR3 level loader vor 9 Jahren
..
commands Started work on Entity system vor 9 Jahren
games Auto code indentation [skip ci] vor 9 Jahren
loader Fixed TR3 level loader vor 9 Jahren
system Using float for font colors. Better controller mapping. vor 9 Jahren
utils Using float for font colors. Better controller mapping. vor 9 Jahren
Camera.h LoaderTR1 Unfinished Business support. Sprint for camera movement. vor 9 Jahren
Console.h Imgui update, controller & camera movement improvements. vor 9 Jahren
Entity.h Imgui update, controller & camera movement improvements. vor 9 Jahren
Game.h Controller menu navigation & limit camera rotation vor 9 Jahren
Log.h Support for Room Sprites vor 9 Jahren
Menu.h Using float for font colors. Better controller mapping. vor 9 Jahren
MenuFolder.h Auto code indentation [skip ci] vor 9 Jahren
Mesh.h Added support for TR1 levels vor 9 Jahren
Render.h Render into textures, camera room tracking & target UI (all non-working) vor 9 Jahren
Room.h Removed unused stuff [skip ci] vor 9 Jahren
RoomData.h Removed unused stuff [skip ci] vor 9 Jahren
RoomMesh.h Wrong assert was used when including glm vor 9 Jahren
RunTime.h Fixed StaticMesh Y offset vor 9 Jahren
Script.h Small fixes (tried to compile with Visual Studio) vor 9 Jahren
SkeletalModel.h Render into textures, camera room tracking & target UI (all non-working) vor 9 Jahren
SoundManager.h Render into textures, camera room tracking & target UI (all non-working) vor 9 Jahren
Sprite.h Return of (animated) textile and sprite viewer vor 9 Jahren
StaticMesh.h Individual toggles for bounding box visualisation. vor 9 Jahren
TextureManager.h Added support for TR1 levels vor 9 Jahren
UI.h Updated imgui, added consoleAction. vor 9 Jahren
World.h Support for Room Sprites vor 9 Jahren
config.h.in Now using stb_truetype instead of SDL2-TTF. vor 9 Jahren
global.h Using float for font colors. Better controller mapping. vor 9 Jahren