Open Source Tomb Raider Engine
Du kannst nicht mehr als 25 Themen auswählen Themen müssen mit entweder einem Buchstaben oder einer Ziffer beginnen. Sie können Bindestriche („-“) enthalten und bis zu 35 Zeichen lang sein.
Thomas Buck c2db7bcfbd Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
..
commands Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
deps Improved Console, added auto-completion vor 9 Jahren
loader Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
system Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
utils Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
CMakeLists.txt Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
Camera.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
Console.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
Entity.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
Exception.cpp LoaderTR2 tries to load external SFX file vor 9 Jahren
Game.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
Log.cpp Implemented get command vor 9 Jahren
Menu.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
MenuFolder.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
Mesh.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
Render.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
Room.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
RoomData.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
RunTime.cpp Added FPS histogram vor 9 Jahren
Script.cpp Added binary file format template for Script vor 9 Jahren
SkeletalModel.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
SoundManager.cpp Sprite support in LoaderTR2 and UI vor 9 Jahren
Sprite.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
StaticMesh.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
TextureManager.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
UI.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
World.cpp LoaderTR2 tries to load Meshes and StaticMeshes vor 9 Jahren
config.cpp.in make install should work properly on Mac and Linux vor 9 Jahren
main.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren