Open Source Tomb Raider Engine
Du kannst nicht mehr als 25 Themen auswählen Themen müssen mit entweder einem Buchstaben oder einer Ziffer beginnen. Sie können Bindestriche („-“) enthalten und bis zu 35 Zeichen lang sein.
Thomas Buck f570706e20 Added texture debugging vor 10 Jahren
..
games Moved List and Vector into templates folder vor 10 Jahren
templates Moved List and Vector into templates folder vor 10 Jahren
utils Removed duplicated buffering code from GLString. Also more asserts. vor 10 Jahren
Camera.h Removed unused code in Camera vor 10 Jahren
Emitter.h using sdl2-config for include path vor 10 Jahren
GLString.h attributes interfered with doxygen vor 10 Jahren
Matrix.h Renamed MatMath and moved into utils vor 10 Jahren
Mesh.h Renamed MatMath and moved into utils vor 10 Jahren
OpenRaider.h Removed networking support vor 10 Jahren
Particle.h Renamed MatMath and moved into utils vor 10 Jahren
Quaternion.h Renamed MatMath and moved into utils vor 10 Jahren
Render.h Added texture debugging vor 10 Jahren
SDLSystem.h Fixed console command input bug vor 10 Jahren
SkeletalModel.h Renamed MatMath and moved into utils vor 10 Jahren
Sound.h Added method to remove loaded sound vor 10 Jahren
System.h Consistent use of rc_get_bool. Also removed some more unused code. vor 10 Jahren
Texture.h Added texture debugging vor 10 Jahren
TombRaider.h Moved TombRaider1.h into subfolder vor 10 Jahren
Vector3d.h Renamed MatMath and moved into utils vor 10 Jahren
ViewVolume.h Moved bounding volumes into ViewVolume vor 10 Jahren
World.h Renamed MatMath and moved into utils vor 10 Jahren