Open Source Tomb Raider Engine
Du kannst nicht mehr als 25 Themen auswählen Themen müssen mit entweder einem Buchstaben oder einer Ziffer beginnen. Sie können Bindestriche („-“) enthalten und bis zu 35 Zeichen lang sein.
Thomas Buck 448783e71a Continued work on new Mesh implementation vor 9 Jahren
..
commands Improved Console, added auto-completion vor 9 Jahren
games Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
loader Continued work on new Mesh implementation vor 9 Jahren
math Code formatting [skip ci] vor 9 Jahren
system Rewrote OpenAL, SoundManager, added system folder vor 9 Jahren
utils LoaderTR2 tries to load external SFX file vor 9 Jahren
Camera.h Implemented get command vor 10 Jahren
Console.h Improved Console, added auto-completion vor 9 Jahren
Entity.h LoaderTR2 loads Moveables and Entities vor 9 Jahren
Exception.h LoaderTR2 tries to load external SFX file vor 9 Jahren
Game.h LoaderTR2 loads Moveables and Entities vor 9 Jahren
Log.h Implemented get command vor 10 Jahren
Menu.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
MenuFolder.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
Mesh.h Continued work on new Mesh implementation vor 9 Jahren
Render.h Sprite support in LoaderTR2 and UI vor 9 Jahren
Room.h LoaderTR2 loads most parts of the Rooms vor 9 Jahren
RoomData.h LoaderTR2 loads most parts of the Rooms vor 9 Jahren
RunTime.h Added FPS histogram vor 9 Jahren
Script.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
SkeletalModel.h LoaderTR2 loads Moveables and Entities vor 9 Jahren
SoundManager.h Rewrote OpenAL, SoundManager, added system folder vor 9 Jahren
Sprite.h Renamed Vector3d to Vec3, added math unit test vor 9 Jahren
StaticMesh.h LoaderTR2 tries to load Meshes and StaticMeshes vor 9 Jahren
TextureManager.h Continued work on new Mesh implementation vor 9 Jahren
TombRaider.h TextureManager now has independent storages vor 9 Jahren
TombRaiderData.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
UI.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
ViewVolume.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
World.h LoaderTR2 tries to load Meshes and StaticMeshes vor 9 Jahren
config.h.in make install should work properly on Mac and Linux vor 10 Jahren
global.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren