Open Source Tomb Raider Engine
Du kannst nicht mehr als 25 Themen auswählen Themen müssen mit entweder einem Buchstaben oder einer Ziffer beginnen. Sie können Bindestriche („-“) enthalten und bis zu 35 Zeichen lang sein.
Thomas Buck 6625071dfd Render StaticModels vor 9 Jahren
..
commands Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
games Auto code indentation [skip ci] vor 9 Jahren
loader Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 9 Jahren
system Render StaticModels vor 9 Jahren
utils Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
Camera.h Room Mesh displayed more or less correctly vor 9 Jahren
Console.h Improved Console, added auto-completion vor 9 Jahren
Entity.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
Exception.h LoaderTR2 tries to load external SFX file vor 9 Jahren
Game.h Camera movement, first Mesh drawing vor 9 Jahren
Log.h Implemented get command vor 9 Jahren
Menu.h Auto code indentation [skip ci] vor 9 Jahren
MenuFolder.h Auto code indentation [skip ci] vor 9 Jahren
Mesh.h Render StaticModels vor 9 Jahren
Render.h Fix glm includes for Travis vor 9 Jahren
Room.h Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 9 Jahren
RoomData.h Render StaticModels vor 9 Jahren
RoomMesh.h Render StaticModels vor 9 Jahren
RunTime.h Added FPS histogram vor 9 Jahren
Script.h Auto code indentation [skip ci] vor 9 Jahren
SkeletalModel.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
SoundManager.h Rewrote OpenAL, SoundManager, added system folder vor 9 Jahren
Sprite.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
StaticMesh.h Render StaticModels vor 9 Jahren
TextureManager.h Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 9 Jahren
UI.h Auto code indentation [skip ci] vor 9 Jahren
World.h LoaderTR2 tries to load Meshes and StaticMeshes vor 9 Jahren
config.h.in Removed WindowGLUT, added WindowGLFW vor 9 Jahren
global.h Removed WindowGLUT, added WindowGLFW vor 9 Jahren