Open Source Tomb Raider Engine
Du kannst nicht mehr als 25 Themen auswählen Themen müssen mit entweder einem Buchstaben oder einer Ziffer beginnen. Sie können Bindestriche („-“) enthalten und bis zu 35 Zeichen lang sein.
Thomas Buck 7a4a5c0a96 Added animation test commands vor 10 Jahren
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games Added TombRaider1.h vor 10 Jahren
math Slimmed down math/math.h vor 10 Jahren
utils Added mouse scrolling support. Used in Console to scroll the history. vor 10 Jahren
Camera.h Camera sensitivity stored in OpenRaider vor 10 Jahren
Config.h.in Started implementing command system. vor 10 Jahren
Console.h Added mouse scrolling support. Used in Console to scroll the history. vor 10 Jahren
Emitter.h Added Camera, Emitter, Mesh, Particle, ViewVolume vor 10 Jahren
Game.h Added game mode command vor 10 Jahren
Menu.h Can now also bind mouse actions vor 10 Jahren
Mesh.h Added Camera, Emitter, Mesh, Particle, ViewVolume vor 10 Jahren
OpenRaider.h Added game mode command vor 10 Jahren
Particle.h Added Camera, Emitter, Mesh, Particle, ViewVolume vor 10 Jahren
Render.h Added animation test commands vor 10 Jahren
SkeletalModel.h Added SkeletalModel, now using std::vector vor 10 Jahren
Sound.h Added Sound initialization vor 10 Jahren
Texture.h Fixed strange Texture offset in GL, added asserts. vor 10 Jahren
TombRaider.h Added basic movement vor 10 Jahren
TombRaiderData.h Validating pak before putting it in menu list vor 10 Jahren
ViewVolume.h Added Camera, Emitter, Mesh, Particle, ViewVolume vor 10 Jahren
Window.h Added game mode command vor 10 Jahren
WindowSDL.h Using only colors that were defined for renderer vor 10 Jahren
World.h No longer segfaulting but now leaking World memory vor 10 Jahren
WorldData.h Added World, WorldData, using std list and vector. vor 10 Jahren
global.h Using only colors that were defined for renderer vor 10 Jahren
main.h Added Menu vor 10 Jahren