Open Source Tomb Raider Engine
Du kannst nicht mehr als 25 Themen auswählen Themen müssen mit entweder einem Buchstaben oder einer Ziffer beginnen. Sie können Bindestriche („-“) enthalten und bis zu 35 Zeichen lang sein.
Thomas Buck 3c66d229bf Now using stb_truetype instead of SDL2-TTF. vor 9 Jahren
..
commands Fixed StaticModel rotation vor 9 Jahren
games Auto code indentation [skip ci] vor 9 Jahren
loader Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 9 Jahren
system Now using stb_truetype instead of SDL2-TTF. vor 9 Jahren
utils Now using stb_truetype instead of SDL2-TTF. vor 9 Jahren
Camera.h Performance boost by storing data in GL buffers directly vor 9 Jahren
Console.h Improved Console, added auto-completion vor 9 Jahren
Entity.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
Game.h Controller support, Camera Quaternion vor 9 Jahren
Log.h Fixed window resizing and initial camera offset. vor 9 Jahren
Menu.h Auto code indentation [skip ci] vor 9 Jahren
MenuFolder.h Auto code indentation [skip ci] vor 9 Jahren
Mesh.h Performance boost by storing data in GL buffers directly vor 9 Jahren
Render.h TextureManager is now completely static. vor 9 Jahren
Room.h Fixed window resizing and initial camera offset. vor 9 Jahren
RoomData.h Fixed window resizing and initial camera offset. vor 9 Jahren
RoomMesh.h Performance boost by storing data in GL buffers directly vor 9 Jahren
RunTime.h Fixed StaticMesh Y offset vor 9 Jahren
Script.h Auto code indentation [skip ci] vor 9 Jahren
SkeletalModel.h Fixed StaticModel rotation vor 9 Jahren
SoundManager.h RunTime now static. StaticMesh displays bounding boxes. vor 9 Jahren
Sprite.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
StaticMesh.h Fixed window resizing and initial camera offset. vor 9 Jahren
TextureManager.h TextureManager is now completely static. vor 9 Jahren
UI.h Removed Exceptions, moved GL code into Shader vor 9 Jahren
World.h Added basic view frustum culling vor 9 Jahren
config.h.in Now using stb_truetype instead of SDL2-TTF. vor 9 Jahren
global.h Controller support, Camera Quaternion vor 9 Jahren