Open Source Tomb Raider Engine
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Thomas Buck e2f3ea30ad TextureManager is now completely static. vor 9 Jahren
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commands Fixed StaticModel rotation vor 10 Jahren
games Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
loader Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 10 Jahren
system TextureManager is now completely static. vor 9 Jahren
utils TextureManager is now completely static. vor 9 Jahren
Camera.h Performance boost by storing data in GL buffers directly vor 9 Jahren
Console.h Improved Console, added auto-completion vor 10 Jahren
Entity.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
Game.h Controller support, Camera Quaternion vor 10 Jahren
Log.h Fixed window resizing and initial camera offset. vor 9 Jahren
Menu.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
MenuFolder.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
Mesh.h Performance boost by storing data in GL buffers directly vor 9 Jahren
Render.h TextureManager is now completely static. vor 9 Jahren
Room.h Fixed window resizing and initial camera offset. vor 9 Jahren
RoomData.h Fixed window resizing and initial camera offset. vor 9 Jahren
RoomMesh.h Performance boost by storing data in GL buffers directly vor 9 Jahren
RunTime.h Fixed StaticMesh Y offset vor 9 Jahren
Script.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
SkeletalModel.h Fixed StaticModel rotation vor 10 Jahren
SoundManager.h RunTime now static. StaticMesh displays bounding boxes. vor 9 Jahren
Sprite.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
StaticMesh.h Fixed window resizing and initial camera offset. vor 9 Jahren
TextureManager.h TextureManager is now completely static. vor 9 Jahren
UI.h Removed Exceptions, moved GL code into Shader vor 9 Jahren
World.h Added basic view frustum culling vor 10 Jahren
config.h.in Using stb_image, stb_image_write. New imgui version. vor 9 Jahren
global.h Controller support, Camera Quaternion vor 10 Jahren