Open Source Tomb Raider Engine
Du kannst nicht mehr als 25 Themen auswählen Themen müssen mit entweder einem Buchstaben oder einer Ziffer beginnen. Sie können Bindestriche („-“) enthalten und bis zu 35 Zeichen lang sein.
Thomas Buck c2db7bcfbd Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
..
commands Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
games Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
loader Continued work on new Mesh implementation vor 10 Jahren
system Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
utils Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
Camera.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
Console.h Improved Console, added auto-completion vor 10 Jahren
Entity.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
Exception.h LoaderTR2 tries to load external SFX file vor 10 Jahren
Game.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
Log.h Implemented get command vor 10 Jahren
Menu.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
MenuFolder.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
Mesh.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
Render.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
Room.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
RoomData.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
RunTime.h Added FPS histogram vor 10 Jahren
Script.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
SkeletalModel.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
SoundManager.h Rewrote OpenAL, SoundManager, added system folder vor 10 Jahren
Sprite.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
StaticMesh.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
TextureManager.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
UI.h Auto code indentation [skip ci] vor 10 Jahren
World.h LoaderTR2 tries to load Meshes and StaticMeshes vor 10 Jahren
config.h.in make install should work properly on Mac and Linux vor 10 Jahren
global.h Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren