Open Source Tomb Raider Engine
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Thomas Buck 6724d84f3b Removed WindowGLUT, added WindowGLFW vor 10 Jahren
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commands Tweak CMakeLists so sources appear in IDEs [skip ci] vor 10 Jahren
deps Tweak CMakeLists so sources appear in IDEs [skip ci] vor 10 Jahren
loader Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 10 Jahren
system Removed WindowGLUT, added WindowGLFW vor 10 Jahren
utils Tweak CMakeLists so sources appear in IDEs [skip ci] vor 10 Jahren
CMakeLists.txt Removed WindowGLUT, added WindowGLFW vor 10 Jahren
Camera.cpp Room Mesh displayed more or less correctly vor 10 Jahren
Console.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
Entity.cpp Fix glm includes for Travis vor 10 Jahren
Exception.cpp LoaderTR2 tries to load external SFX file vor 10 Jahren
Game.cpp Room Mesh displayed more or less correctly vor 10 Jahren
Log.cpp Implemented get command vor 10 Jahren
Menu.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
MenuFolder.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
Mesh.cpp Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 10 Jahren
Render.cpp Room Mesh displayed more or less correctly vor 10 Jahren
Room.cpp Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 10 Jahren
RoomData.cpp Camera movement, first Mesh drawing vor 10 Jahren
RoomMesh.cpp Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 10 Jahren
RunTime.cpp Added FPS histogram vor 10 Jahren
Script.cpp Added binary file format template for Script vor 10 Jahren
SkeletalModel.cpp Camera movement, first Mesh drawing vor 10 Jahren
SoundManager.cpp Camera movement, first Mesh drawing vor 10 Jahren
Sprite.cpp Fix glm includes for Travis vor 10 Jahren
StaticMesh.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
TextureManager.cpp Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 10 Jahren
UI.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 10 Jahren
World.cpp LoaderTR2 tries to load Meshes and StaticMeshes vor 10 Jahren
config.cpp.in make install should work properly on Mac and Linux vor 10 Jahren
main.cpp Removed WindowGLUT, added WindowGLFW vor 10 Jahren