Open Source Tomb Raider Engine
Du kannst nicht mehr als 25 Themen auswählen Themen müssen mit entweder einem Buchstaben oder einer Ziffer beginnen. Sie können Bindestriche („-“) enthalten und bis zu 35 Zeichen lang sein.
Thomas Buck 6724d84f3b Removed WindowGLUT, added WindowGLFW vor 9 Jahren
..
commands Tweak CMakeLists so sources appear in IDEs [skip ci] vor 9 Jahren
deps Tweak CMakeLists so sources appear in IDEs [skip ci] vor 9 Jahren
loader Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 9 Jahren
system Removed WindowGLUT, added WindowGLFW vor 9 Jahren
utils Tweak CMakeLists so sources appear in IDEs [skip ci] vor 9 Jahren
CMakeLists.txt Removed WindowGLUT, added WindowGLFW vor 9 Jahren
Camera.cpp Room Mesh displayed more or less correctly vor 9 Jahren
Console.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
Entity.cpp Fix glm includes for Travis vor 9 Jahren
Exception.cpp LoaderTR2 tries to load external SFX file vor 9 Jahren
Game.cpp Room Mesh displayed more or less correctly vor 9 Jahren
Log.cpp Implemented get command vor 9 Jahren
Menu.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
MenuFolder.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
Mesh.cpp Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 9 Jahren
Render.cpp Room Mesh displayed more or less correctly vor 9 Jahren
Room.cpp Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 9 Jahren
RoomData.cpp Camera movement, first Mesh drawing vor 9 Jahren
RoomMesh.cpp Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 9 Jahren
RunTime.cpp Added FPS histogram vor 9 Jahren
Script.cpp Added binary file format template for Script vor 9 Jahren
SkeletalModel.cpp Camera movement, first Mesh drawing vor 9 Jahren
SoundManager.cpp Camera movement, first Mesh drawing vor 9 Jahren
Sprite.cpp Fix glm includes for Travis vor 9 Jahren
StaticMesh.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
TextureManager.cpp Mesh now RoomMesh, _fixed_ texture bleeding vor 9 Jahren
UI.cpp Moving to OpenGL 3.3 core. Depending on GLM. Removed old level reader, old math lib. vor 9 Jahren
World.cpp LoaderTR2 tries to load Meshes and StaticMeshes vor 9 Jahren
config.cpp.in make install should work properly on Mac and Linux vor 9 Jahren
main.cpp Removed WindowGLUT, added WindowGLFW vor 9 Jahren